دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس وجک جدید اس ام اس وجک جدید

 

به سلامتیه کریم بنزما که نمیگه بنزِ من … میگه بنزِ ما !!!
کم پیدا میشه آدم تو اوج شهرت اینقدر خاکی باشه … بعضی ها یه کم یاد بگیرن
!
.
.
دوست دارم برم پاریس رو صندلی کنار پیاده رو بشینم و این کفترا بیان دور و برم ، براش دون بپاشم ؛ یهو پاشم همشونو با سنگ بزنم

.
.
کلی پول نرم افزار میدی بعد قبل نصب میپرسه آیا قوانین ما رو قبول داری ؟

خب مثلا فرض کن من قبول نداشته باشم چه غلطی میتونم بخورم ؟ پول دادم باس نرم افزارو نصب کنم دیگه … بگم قبول ندارم که نمیزاری نصب کنم
… ! والااااااا
.

.
چیز چیست ؟

کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود ؛ زمانی که طرف کم می آورد از آن کلمه در جمله اش استفاده میکند ؛ به مثال های زیر توجه کنید
:
چیز اینو کجا گذاشتی ؟

خواستم خدایی نکرده یه وخ چیز نشه

برو پیش فلانی چیز کن
!
.
.

مرد اونه که تو روزای سختی دستشو بزاره رو شونه ی رفیقش و بهش بگه رفیق این مشکل خودته به من ربطی نداره
.
.
درد من درد خیس شدن دمپایی دستشویی نیست ، درد من درد کسانیست که وقتی اسهال داری با تمرکز خاصی پشت در دستشویی می ایستن

نه به روح اعتقاد دارن نه عمه

.
.
اینایى که میگن یه تار موت رو به دنیا نمیدم ، حرف مفت میزنن

موقعیتش پیش بیاد کل هیکلتو به یه کیلو پوست پیاز یا به ته دیگ ماکارانی میفروشن
!

.
.
ینی لعنت به اون مسترایی که سوسک ها بدون اطلاع و هماهنگی سر از چاه بیرون میارن

.
.
یکی از اشتباهاتمون تو زندگی اینه که به بعضی ها بیشتر از اون چیزی که باید میگیم “بیا تو دم در بده
!”
.
.
امروز با بابام دعوام شد
!!!
الانم دنبال اسپانسر واسه آهنگ هام می گردم

.
.
اگر تمام مردهای دنیا مرد بزرگی میشدند

و اگر تمام تبرهای دنیا تبر بزرگی میشدند

و اگر تمام درختهای دنیا درخت بزرگی میشدند

و اگر دریاهای دنیا دریای بزرگی میشدند

و آن مرد بزرگ با آن تبر بزرگ آن درخت بزرگ را قطع میکرد و در آن دریای بزرگ می افتاد

عجب شِلِپپپپپپ صدا میکرد

.
.
من با تو صادق بودم … ولی تو با من جعفر
!!!
.
.
یه بار هم اومدم از دهن یکی حرف بکشم ، دستم لیز خورد دندونشو کشیدم
!
.
.
خوشبختی ینی موقعِ خوابیدن آلارم نزاری

.
.
انقد بدم میاد از اینایی که یه ساعت داری با عشق حرف می زنی ، همین که ساکت میشی در میاد میگه “من الان باید برم بعدا راجع بهش حرف می زنیم

احساس بوق بودن می کنه آدم در اون لحظه

.
.
هنوز هستن کسایی که در مقابل شوخیت میگن : “بخندم یا لخت شم سینه بزنم ؟؟؟

هنوز منقرض نشدن

.
.
اینکه بالش نباید خنکیِ خودشو از دست بده به کنار ، حجمش هم نباید بخوابه

همچنان چشم امیدمان به دانشمندان است
!
.
.
خواهر زادم دو سالشه ، خواهرم بهش میگه تو دماغت جوجو رفته بذار درش بیارم ؛ برگشته میگه : بذار اون تو باشه جیک جیک کنه

.
.
اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست : بیست تومن پیش ، ماهیانه چهارصد و پنجاه هزار تومن اجاره

.
.
درا رو بستم روش تا احساسه آرامش کنم ، اما لامصب از پنجره میاد

.
.
اعتراف میکنم هنوزم برای سنجش دمای چایی از انگشت اشاره ام استفاده میکنم
و در ضمن تا تمامی فنجان ها رو تست نکنم و مطمئن نشم که همشون داغ هستن عمرا واسه مهمونا نمی برم
.
.
دیروز رفتیم کلاه قرمزی !
۹ نفر بودیم و ۸ نفرمون برای همراهی یه پسر ۱۱ ساله رفته بودیم ؛ در طول فیلم اون عادی نگاه میکرد و ما میخندیدیم
.
.
آدم باید یه یخچال بقل تختش داشته باشه هر نیم ساعت یه بار یه بالش از توش در بیاره قبلیو بذاره تو

.
.
گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین ، همش نقشه س ؛ تا میرسن خونه دعوا میکنن ، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن

.
.
جمله “اوکی ، بازم دست درد نکنه” همان مودبانه ی “خاک تو سرت ، بازم به هیچ دردی نخوردی” می باشد

.
.
یه بار هم با بابام دعوام شد ولی چون امکانات نداشتم نتونستم خواننده بشم بیخیال شدم آشتی کردم

.
.
یه دوس دخترم ندارم که ازم دور باشه ، از غم دوریش بمیریم تا راحت شم از دست شما اینقد گیر ندین به من

.
.
در عجبم اون زمان با یه فلاپی که
۱٫۴۴ مگابایت بیشتر حجم نداشت چی رو جا به جا میکردیم دقیقا ؟
.
.
من آخرشم نفهمیدم فلسفه ش چیه که تو همه ی عروسی ها یه نفر با شلوار لی و تی شرت قرمز هست که از همه هم بیشتر میرقصه !؟!؟
!
.
.
اینایی که میگن شبا نباید چیزی خورد غلط اضافی میکنن ؛ اگه نباید ، پس یخچال چرا چراغ داره ؟؟؟

.
.
اون پشه ای که انگشتای پا رو نیش میزنه مجرم نیست ، بیماره
!!!
.
.
امیدوارم هیچ مسلمونی مجبور نشه توی توالتی که بو میده مسواک بزنه

.
.
هنوزم منتظرم یه روز یه خانوم و آقای پولداری بیان خونمون بعد مامانم بگه عزیزم ما تا حالا بهت دروغ گفته بودیم اینا پدر و مادر واقعی تو هستن

.
.
اتفاقا از آدمایی که “انتظارشو نداشتین” ، انتظارشو داشته باشین
!!!
.
.
شاید هنوزم دوستم داره …” چیست ؟
تفکریه که هر از چند گاهی باید ر.ی.د توش
!!!
.
.
یه کرم خاکی خودشو تکوند ، بعدش دیگه فقط یه کرم معمولی بود
!
.
.
تنبلی زمانی لذت بخش است که یک عالم کار برای انجام دادن داشته باشی

.
.
دختره میره پیتزا فروشی یه پیتزا سفارش میده ، صندوق دار میپرسه پیتزاتون چند قسمت بشه ؟
۶ یا ١٢ قسمت ؟
دختره میگه وای نه من ١٢تا نمیتونم بخورم همون
۶ قسمتش کنید
.
.
یکی از آرزوهام اینه که خواننده نشم ؛ این روزا خواننده نشدن خیلی سخته

.
.
میدونی چرا خدا انیشتین و دکتر حسابی و نیوتن رو قبل از من آفرید ؟؟؟

میخواست قبل از طراحی نمونه اصلیش چندتا نمونه آزمایشی بسازه

الان من در خدمت شمام
!!!
.
.
پسر خاله م : یه روز رفتم نونوایی ، نونوا گفت هرکی اومد بگو پشت سرت وا نسه ، نون نمی رسه ، منم هرکی اومد گفتم بیا جلوم واسا پشت سرم نون نمی رسه
!
.
.
هیچوقت با سوسیس های بهم گره خورده مثل نانچیکو حرکت نمایشی اجرا نکنید
!!!!!
وقتی بخوره به دماغتون فرق نمیکنه نانچیکو باشه یا سوسیس ، دردش همون قدره که من امروز سه ربع بی حرکت خوابیده بودم کف آشپزخونه

.
.
قبول دارین عایا که فقط یه ایرانی هست که باطری کنترل را با ضربه های مکرر مجبور به ادامه حیات می کنه ؟

.
.
خیلی دلم میخواد یکی بیاد بهم بگه چرا ناراحتی یه حرکت سیبیل آتشین بهش بکشم و دوتا بزنم پَسِ گردنش بگم به تو ربطی داره ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد