دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

جک واس ام اس به روز جک واس ام اس به روز

 

میخوام بدونم کسی هست «ب.م.م» و «ک.م.م» در طول زندگیش به دردش خورده باشه ؟ یک ‌نفر هست واقعا ؟
.
.
خیلی لحظه ی تلخیه وقتی داری تو اتاقت میرقصی و آواز میخوونی یه دفه میفهمی یکی از اعضای خانواده داشته تمام مدت نگات میکرده

.
.
ما رفتیم محضر ماشینو به نام خودمون بزنیم ، یهو نفمیدیم چی شد اون وسط از یکی طلاق گرفتیم ! ما که اصلا زن نداشتیم ! الان من هنوز دارم ماهی دو تا سکه مهریه می دم نمیدونم به کی
!
.
.
من یه مشکل سخت افزاری دارم اونم اینه که وقتی از خواب پا میشم حدود نیم ساعت مث بز زل میزنم به در و دیوار

از مسئولین هم کاری ساخته نیس
!
تا یه لیوان چایی هم نخورم از حالت استندبای خارج نمیشم

.
.
آهنگ فاز غم گوش میدم یاد عشق های نداشتم میفتم

تخیل در حد جنگ ستارگان
!
.
.
بچه
۱۰ ساله گوشی داره اونم آیفون
خب بچه جون ما وقتی همسن تو بودیم میرفتیم تو کوچه با دمپایی کارت بازی میکردم ، این انگری بردز ما بود مثلن
!
.
.

من اگه گوشیمو خاموش کنم هم قبض دوره موبایلم کم کم ۵۰ تومن میاد ، نمیدونم از کجا میفهمن من سیمکارتمو تو یه گوشی دیگه میذارم ؟!؟!؟!

.

.
بعضی اوقات حسرت وجود یه آدمی مث خودمو تو زندگیم میخورم !
واقعا خوش به حالتون
.
.
واقعا واسه آیفون (در بازکن) توی ایران فرهنگ سازی نشد
می پرسی کیه ؟ میگه باز کن ، یا میگه منم !
خب برادر من دارم سوال ازت می پرسم قشنگ گوش کن و پاسخ مناسب بده ، خو میدونم تویی خو میدونم زنگ زدی که در رو باز کنم خو دارم میپرسم کی هستی لامصب
حالا بماند بعضی وقتا ازین ور میگیم الو !
.
.
یعنی ما اگه تو یه خونه با ۱۰ تا اتاق هم باشیم این ۴ تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی ! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!!
.
.
آدم‌های قد بلند را برای خودشان دوست داشته باشید نه برای اینکه دستشان به کابینت های بالایی آشپزخانه میرسد !
.
.
هدفون تو گوشم بود ، مادرم اومد تو اتاق لباش تکون می‌خورد ، عینکم رو زدم ببینم چی میگه !
.
.
دیگه بازی «یه مرغ دارم روزی فلان تا تخم میذاره» هم بازی اشرافی شمرده میشه !
.
.
بیاین چند دقیقه برای اونایی که با ماشینشون ساعت ها ترافیک رو تحمل میکنن تا برسن باشگاه بدنسازی و سوار دوچرخه شن سکوت کنیم !
.
.
چند روز پیش ، پیش یکی از دوستان بودم ؛ کتری رو از رو چایی ساز بر داشتم که یهو آب جوش ریخت رو پام ، آقا چشمتون روز بد نبینه فقط داشتم می سوختم و داد و جیغ می زدم یعنی صدام تا ده تا خونه اونور تر رفته بود ، تنها چیزی که اون لحظه کمکم کرد این بود که دوستام بهم فهموندن که الاغ آب رو الان از شیر پر کردیم هنوز اصلا نذاشتیم جوش بیاد !!!
.
.
گوگل ارث به شما این امکان رو میده که هر نقطه ای از زمین رو که خواستین ببینین ولی شما میرین خونه خودتون رو باهاش میبینین
.
.
ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم یا آب میاریم لیوان نمیاریم یا لیوان میاریم آب نمیاریم
این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه ؛ کلا خود درگیری داریم !!!
.
.
موبایل ، ساعتی است که آهنگ هم پخش می کند و توقع بیشتر از این وسیله موجب افسردگی ست !
.
.
آخه چرا به این مگس بزرگا میگین خرمگس ؟
این مگسا خعلیم خوشگلن ؛ رنگشون سبز و آبیه
واقن چطوری روتون میشه بهشون بگین خر مگس ؟ پایین تر از طاووس مگس نباید بهشون گفت !
یکم واقع بین باشین دیگه !
.
.
دیگه بازی نیستی
یکی از بزرگترین تهدیدهای دوران کودکی !
.
.
اون معلمی که موقع روخونی میدید من دارم با بغل دستیم حرف میزنم یهو میگفت ادامشو تو بخون به روح اعتقاد داشت آیا ؟
.
.
زیباترین راز زندگیم را در چشمانت دیدم !
آن هنگام که چشمانت به من گفت ، چی گفت ؟ در گوش من گفت … چی گفت ؟
خودش به من گفت … چی گفت ؟
آهاااااان بیا ! دستا شله !!!
.
.
When I was 15
انکار نکن ، میدونم”وِن آی واز پونزده” خوندیش
.
.
بابام : آب یخ نخور چاق میشی !!!
من : واسه چی ؟ چه ربطی داشت ؟
بابام : آب یخ میخوری ، چربیات یخ میزنن سفت میشن چاق میشی !!!
من : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
هیچ تفریحی به اندازه این بهم حال نمیده که کولر رو روشن کنم و بعدش برم زیر پتو !
.
.
خیلی گرمه یه پنجره جدید توی ویندوزم باز کردم یکم باد بیاد
.
.
همراه اول اسمس زده ماه رمضان ۵ دیقه صحبت کنید ۵۵ دیقه رایگان
من اگه کسیو داشتم که می‌تونستم بیشتر از ۵ دیقه باهاش صحبت کنم که اینجا نبودم
.
.
تیمای لیگ برتر رو می بینی شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیف :
آلومینیوم
فولاد
مس
ذوب آهن
نفت
.
.
شما هم وقتی بچه بودید مثل من دوست داشتید از اون نونهایی که هایدی و دکتر ارنست اینا میخورن داشتید و میخوردید ؟
.
.
خوشبختی شبیه یه تاکسیه که کولرش روشنه
.
.
وقتی ناراحتین از ۱ تا ۱۰ بشمرین ، اگه آروم نشدین تا ۲۰ ادامه بدین ، نشد تا ۳۰ و همینجور ادامه بدین تا آروم بشین ؛ من الان به ۱۲۵۴۶۶۰ رسیدم !
.
.
عادل فردوسی پور : صدای منو می شنوین ؟
فتح الله زاده : نخیر
.
.
یا علی گفتیم میزو بلند کنیم اشتباهی عشق آغاز شد !
.
.
یکی از رسالت های فلش مموری گم شدنه !
اصن آفریده شده واسه گم شدن
.
.
یکی ازبزرگترین لذتهای دوران کودکیم این بود که دستمو تا آرنج بکنم تو کیسه ی برنج !
آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآی حال میداد
آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآاآآآآی کتک میخوردم
.
.
دیشب یه پشه رو تو هوا گرفتم ، تا اومدم تو مشتم لهش کنم دیدم دستم خیس شد ، فک کردم خونه ، دستمو وا کردم دیدم داره گریه میکنه ، گفتم چته ؟ خودتو زدی به موش مردگی ؟
یهو بغضش ترکید و گفت : ای بابا ! گوشت که خیلی وخته نمی‌خورید ، مرغ هم که شده کیلیویی ۸۰۰۰ تومن اونم دیگه کسی نمی خوره ، خوناتون مزه ترب سفید میده … ما خودمون میخوریم ولی بچه هامون یه هفته اس لب به خون نزدن … دیگه بغض امونش نداد مرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد