دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس تیکه دار و کنایه ای آبان اس ام اس تیکه دار و کنایه ای

 

به احترام رفتنت ، کلاهی که بر سرم گذاشته ای را بر میدارم

.

.

یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه … اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !!!

.

.

بعضی ها “یار” نیستن ، “بارن” …

با رفتنشون آدم سبک میشه

.

.

نگذاریم هرکسی از راه رسید با ساز دلمون تمرین نوازندگی کنه

.

.

محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

.


.

گاهی احساس میکنی که اگه وقت بذاری و به یه سیب زمینی پخته عشق بورزی بیشتر جواب میده تا به بعضی آدما

.

.

عمری تلف میکنیم برای کسانی که ارزش ثانیه ای را هم ندارند

.

.

باید به بعضیا بگی : این شماره ی پینوکیوست زنگ بزن ببین چطوری آدم شده ، شاید تو هم آدم بشی

 

.

.

این جمله ی “دوستت دارم” ، سلام و احوالپرسی نیست که به هرکی میرسی میگی !!!

.

.

نه حرفی برای گفتن

نه امیدی برای ماندن

نه پایی برای رفتن

نه تمایلی برای دوباره ساختن

تو از اول هم هیچ نداشتی !

.

.

چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند نه هر روز یک نفر را !

.

.

برای بعضی ها نباید خودت باشی !

باید یکی باشی ، شبیه خودش

.

.

براى آدم نابینا ، شیشه و الماس یکیه

اگه کسى قدرتو رو ندونست ، فکر نکن تو شیشه اى اون نابیناست !

.

.

قشنگیه لیاقت اینه که همه نمیتونن داشته باشن !

.

.

حس میکنم باید کارگردان میشدم

هرکسی به من میرسد بازیگر است

.

.

اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ

حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید

.

.

این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند ، همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض !

همراه را عرض میکنم

.

.

آرشیو اس ام اس های کنایه ای

التماس مال دیروز بود ، مال وقتی بود که ساده بودم

الان میخوای بری ؟

هـــــــــیـــــــــس !!!

فقط خداحافظ

.

.

کاش همه می فهمیدند که دل بستن به کلاغی که دل دارد ، بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر زیبا دارد

.

.

با من بودی ولی معنی با تو بودن رو کس دیگه ای فهمید !!!

.

.

بهت نمیگم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند !

.

.

شک کرده بودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم !

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !!!

.

.

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی

می خواهم امروز را زندگی کنم

خواستی باش … نخواستی نباش

.

.

فلانی نردبان هوسش را برداشت و از اینجا رفت چون میدانست با این چیزها قدش به عشق نمیرسد ، عشق بال میخواهد که او نداشت !

.

.

یه بیماریه مادرزادیه لاعلاج داریم :

هرکی رو میبینیم فکر میکنیم آدمه

.

.

تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند ؛ نفس که میدهی لهت میکنند

.

.

شب ها از طرف من وجدانت را ببوس ، البته اگر بیدار بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد