دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس جدید کنایه ای و تیکه دار اس ام اس جدید کنایه ای و تیکه

 

به جای پاک کردن اشک هایتان آن هایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !

.

.

از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم

.

.

سقوط ؛ تاوان پریدن با بعضی هاست … !!!

.

.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم ، من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی … !!!

.


.

اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که نخواستم تو روت بالا بیارم ، اینو بفهم !!!

.

.

هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی … !

 

.

.

 

این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم” … بپرس : تا ساعت چند ؟

.

.

تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره !

بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟؟؟

.

.

بعضیها یار نیستن بارن !!!

وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !

.

.

اینقدر خودت رو اذیت نکن … اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست

.

.

تو همیشه میگفتی :

من یه تار موی تو را به هیچکس نمیدهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار

.

.

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !

.

.

روزی فکر میکردم هدیه ای هستی از طرف خدا اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی

.

.

کاش انسانها همانقدر که از ارتفاع میترسیدند ، کمی هم از پستی هراس داشتند

.

.

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی ، اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی

.

.

مشترک مورد نظرت این روزها کیست که دیگر در دسترس بودن یا نبودن من برایت مهم نیست ؟؟؟

.

.

حسرت چیزی نیست که من بخورم ، حسرت اون چیزیه که به دلت میذارم … !!!

.

.

دنیا مثل شهربازی شده ، جایزه بازی با آدما ، یه عروسک دیگس !

.

.

شاید “تکراری” باشم اما شک نکن ؛ تکرار نمیشم !

.

.

یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که هرکی اومد روش بنویسه و هرکس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد

.

.

سنگینی گفته هایم به سنگینی گوشهایت در

.

.

بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره

.

.

رفتن تو

پایان من نیست

آغاز بی لیاقتی توست

.

.

من به تو میگویم دوستت دارم و تو به همه

با گِل هم بسته نمی شود ، دهانی که هرز می پرد

.

.

سهمیه هوای من هم برای تو

برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت میشود !!!

.

.

سرد است اما سرما نمی خورم ، تو نگران نباش

کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است

.

.

آدم حساب کردن بعضیا خیانت بـه عالم بشریته !!!

.

.

دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها

تمامشان تاریخ مصرف دارند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد