دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس تیکه دار وکنایه ای جدید اس ام اس تیکه دار وکنایه ای جدی

 

تحقیرت هم کنم کافی نیست، تفریقت میکنم از تمام زندگی ام . . .

.

.

رفته ای؟؟؟

بعضی ها بهش میگن قسمت اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .

.

.

عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی که عشق برایت این چنین است!

و من می خندم… به برنامه هایی که هیچکدام ارزش دیدن ندارند . . .

.


.

بعضی زخمها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی

نمک بپاشی تا یادت نره دیگه سراغ بعضی آدم ها نباید بری!

.

.

بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود!

چقدم زیاد هستن این بعضی ها . . .

.

.

 

 

آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش!

 

.

.

بعضی ها را در جوب باید شست تا لجن ها همه خوشحال شوند که کثیف تر از خودشان هم هست . . .

.

.

خودت باش، کسی هم خوشش نیومد به جهنم که نیومد! اینجا مجسمه سازی نیست . . .

.

.

عزیزم… وقتی گند زدى به زندگی طرف، حداقل وقت رفتن دهنتو ببند

نگو قسمت نشد…!

.

.

باید به بعضی ها گفت: “ناراحت چی هستی؟ دنیا که به آخر نرسیده…!!!”

من نشد ؛ یکی دیگه! تو که عادت داری . . .

.

.

وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ… اون موقعشم زیادی بوده…!!!

.

.

کاش نارو هم مثل لایک زدنی بود

میزدم میزدی

نمیزدم نمیزدی

.

.

به حق رفتی . . .

زیادی ات کرده بود، شیرینی ام دلت را زد . . .

.

.

لعنتی هرچه داشتم رو کردم!

اما تو… اسیر نشدی… سیر شدی!

.

.

بعضی ها از دور می درخشند!

نزدیک که میشوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند . . .

.

.

کشف کردم که بالاترین سرعت تو دنیا سرعت نور نیست

سرعت رنگ عوض کردن آدماست

.

.

هیچ وقت اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!

آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها

.

.

عده ای مثل قرص جوشانند؛ در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند

.

.

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه؟

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی بعد برگرده بگه: مگه من ازت خواستم

.

.

گاهی اوقات ارزشِ در آغـوش کشیدن بالشتت، هزار برابر بالاتر از در آغوش کشیدن یک نامرده…!!!

.

.

بعضی از آدما “خوب نمی بینن

اما بدتر از اون اینه که بعضی دیگه “خوبی رو نمی بینن

.

.

رمز آرامش اینه که: منتظر کسی نباشی که منتظرت نیست…!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد